Když někdo touží po tom, aby se stal středem pozornosti nebo aby se o něm aspoň vědělo, musí se před těmi ostatními správně prezentovat. Nikoho si veřejnost nevšimne jenom tak, sama od sebe, každý na sebe musí pozornost upoutávat, má-li se mu jí dostávat. A protože se jí třeba podnikatelům na internetu logicky nesporně dostávat musí, aby se tito dokázali uživit, je pochopitelné, že se tito veřejnosti představují. A to obvykle v podobě nějaké reklamy, která je má ostatním uživatelům internetu přiblížit a logicky vykreslit tím nejvhodnějším způsobem.
Jenže reklama ne vždy dokonale poslouží k tomuto účelu. Je celá řada způsobů, jak se propaguje, a ne vždy všechny zafungují tak, jak by to ten propagovaný chtěl. Protože ne každá reklamní akce je natolik efektivní, jako je PPC reklama.
A jak vypadá PPC reklama a proč zde právě tuto zmiňuji? To máte tak. Když si někdo zaplatí nějakou jinou reklamu, dejme tomu vyvěšení nějakého toho reklamního vyobrazení nebo publikaci propagujícího textu, nikdy stoprocentně neví, zda to někoho osloví, kolik lidí to vůbec zaujme. A tak se může stát, že některá reklama nemá žádný efekt a jsou to vyhozené peníze. Zatímco u PPC se platí pouze za skutečně změřitelné výsledky, úměrně přínosu, který tato pro toho propagovaného znamená. Takže se poskytovatel takové PPC reklamy musí postarat o to, aby tato byla viditelná a natolik zajímavá, aby stála internetové veřejnosti za kliknutí.
PPC reklama prostě musí přinášet výsledky. A je tedy jasné, co je PPC kampaň pro internetové podnikatele nebo třeba i kohokoliv jiného, kdo se chce na internetu zviditelnit. Je to sázka na jistotu, že se ostatní lidé na síti o takové nabídce dozvědí. A je-li aspoň trochu zajímavá, bude to mít žádoucí efekt.
Díky PPC reklamě zkrátka nikdo nezapadne mezi jinými internetovými nabídkami. Což je hodně důležité, ba je to to nejdůležitější.